Piadina – un exemplu de fidelitate discretă

Sandvișul clasic are un tot mai puternic concurent: wrap-ul. Mulți cred că preferința pentru wrap se explică prin dorința consumatorului de a gusta mai mult conținut și mai puțină pâine, dorință care merge până la sandvișul ideal: doar conținut și pâine deloc. Wrap-ul, însă, este mai mult decât un sandviș în care pâinea a fost înlocuită cu ceva mult mai subțire pentru că nu mai are miez – wrap-ul este o subtilă tehnică a învelirii.

Conținutul rămâne esențial, dar orice ați plasa într-un wrap nu se vede și nu se simte dacă nu este inspirat învelit. Piadina este produsul care ține împreună elementele wrapului, oferindu-le ca pe un tot consumatorului înfometat sau doar pofticios. Piadina trebuie să fie fină, maleabilă pentru a permite chef-ului să dea întregului forma pe care o dorește dar și fermă pentru a susține conținutul. Piadina trebuie, de asemenea, să nu altereze deloc gustul rezultat din amestecul elementelor pe care wrap-ul le conține.

Piadina noastră vine direct din Italia și a fost atent aleasă anume pentru a constitui suportul prefect, prietenos, al wrap-ului pe care îl imaginați. Wrapul n-ar putea să ne aducă explozia de gust și de bună dispoziție pe care o degajă, dacă nu ar avea acest suport, discret și fidel: piadina noastră.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *